SIKÇA SORULAN SORULAR


  1. Her araca LPG takılıyor mu?
  2. Hangi LPG markasını kullanıyorsunuz?
  3. LPG dönüşümü yaptırmam halinde garantim bozulur mu?
  4. Egea SW ve HB araçlarda LPG dönüşümü yaptırabilir miyim?
  5. 10 Numara Fiat Kampanyasına en fazla kaç araçla üye olabilirim?
  6. Aracın Blue&Me özelliği nedir? Her araçta var mıdır?
  7. Car Play özelliği nedir?
  8. Egea aracımda navigasyon ve geri görüş kamerası yok, üst modellerde var benim aracıma takılır mı?
  9. Navigasyon haritası eski, bazı yol ve sokaklar çıkmıyor. Ne yapabilirim?
  10. Kurtarıcı gereken veya kazalı araçlara yol yardım hizmeti verilir mi?
  11. Hasarlı araçlara ikame araç verilir mi ?
  12. Ücretsiz yedek araç uygulaması nasıl işler?
  13. FIAT marka araçların garanti süresi nekadar ?
  14. Trigel Zincir ve Kayış Arasında nasıl bir fark vardır?
  15. Paro kart talebini nereden yapabilirim ?
  16. Ticari araçlarda yetki belgesini kimler almalı?
  17. Yetki belgesi için nereye başvurulmalı?
  18. Opet'ten yakıt almalı mıyım?
  19. Aracımı Fiat yetkili servisine bıraktığımda ulaşım hizmeti sunuluyor mu?
  20. 0.9 Twinair benzinli bakım periyodu nasıl?
  21. 1.2 Fire benzinli bakım periyodu nasıl?
  22. 1.3 MJET dizel bakım periyodu nasıl?
  23. 1.4 Fire / Multiair/Tjet benzinli bakım periyodu nasıl?
  24. 1.6 E-Torque benzinli bakım periyodu nasıl?
  25. 1.6 Mjet dizel bakım periyodu nasıl?
  26. 1.9 JTD Doblo bakım periyodu nasıl?
  27. 2.0 Mjet Doblo bakım periyodu nası?
  28. 2.4 Mjet Fullback bakım periyodu nası?
  29. 2.0 Mjet Ducato bakım periyodu nasıl?
  30. 2.3 Mjet Ducato bakım periyodu nasıl?
  1. Her araca LPG takılıyor mu?

    Aşağıdaki model ve motorizasyonlara onaylı lpg kiti takılabilmektedir.
    Doblo-Linea 1.4 8V
    Egea Sedan 1.4 16 V ve 1.6 E-torq
    Egea HB 1.6 E-torq
    Ege SW 1.6 E-torq
    500X 1.6 E-torq
    Yukarı

  2. Hangi LPG markasını kullanıyorsunuz?

    Fiat Landirenzo markası ile çalışmaktadır ve kendisine özel LPG ünite yazılımı kullanmaktadır. Yekili servis dışında takılan Landirenzo ünite yazılımlarından farklıdır.
    Yukarı

  3. LPG dönüşümü yaptırmam halinde garantim bozulur mu?

    FIAT yetkili servislerinin montaj ve bakım güvencesi ile gerçekleştiren bu işlemden sonra aracın garanti süreci etkilenmeden devam etmektedir.
    Yukarı

  4. Egea SW ve HB araçlarda LPG dönüşümü yaptırabilir miyim?

    Egea modelimizde LPG dönüşümü yaptırılabilecek araçlar aşağıda belirtilmiştir;
    Egea Sedan 1.4 16 V ve 1.6 E-torq
    Egea HB 1.6 E-torq
    Ege SW 1.6 E-torq
    Yukarı

  5. 10 Numara Fiat Kampanyasına en fazla kaç araçla üye olabilirim?

    En Fazla bir kişi üzerine 3 araç ile üye olunabilir.
    Yukarı

  6. Aracın Blue&Me özelliği nedir? Her araçta var mıdır?

    Direksiyon başında olmanız telefonla iletişim kuramayacağınız anlamına gelmez. Blue&MeTM saysesinde telefonunuzla her an güvenle iletişim kurabilirsiniz.
    Kendine has ses tanıma teknolojisiyle cep telefonunuzu bir kez bluetooth aracılığıyla kaydettiğinizde, telefon rehberiniz indirilir ve gözünüzü yoldan ayırmadan direksiyondan herhangi bir fonksiyona ulaşabilirsiniz.
    Yukarı

  7. Car Play özelliği nedir?

    7 inç tablet ekran olan Lounge Plus araclarımızda 2017 Hazirandan sonra sunulan bir özelliktir. iPhone’unuzu araç içinde kullanmanın daha akıllı ve daha güvenli bir yoludur. CarPlay, aracınızı sürerken iPhone’unuz ile yapmak istediğiniz şeyleri gerçekleştirmenize yardımcı olur ve bunları doğrudan aracınızın yerleşik ekranında gösterir. Dikkatinizi yoldan ayırmadan yol tarifi alabilir, arama yapabilir, mesaj alıp gönderebilir ve müzik dinleyebilirsiniz.
    Yukarı

  8. Egea aracımda navigasyon ve geri görüş kamerası yok, üst modellerde var benim aracıma takılır mı?

    Navigasyon, geri görüş kamera sistemi olan araclarda radyo teyp donanımsal ve yazılımsal olarak farklıdır. Araç üzerinde buna uygun tesisat ve donanımlar vardır. Bu özellikler olmayan bir araca sonradan takılamaz.
    Yukarı

  9. Navigasyon haritası eski, bazı yol ve sokaklar çıkmıyor. Ne yapabilirim?

    Harita güncellemeleri modele göre değişmektedir. Üreticinin öngördüğü şekilde yazılım güncellenmesi yapılması gerekir. Aracınızdaki navigasyon cihazına uygun yazılımı üretici web sitesinden edinebilirsiniz. https://www.tomtom.com/tr_tr/drive/maps-services/shop/travel-map/ adresinden istediğiniz ülkenin haritasını seçip, sayfadaki Cihazım uyumlu mu alanından cihaz uygunluğunu cihaz seri numaranızdaki ilk 2 karakteri girdikten sonra ilgili güncellemeyi satın alabilirsiniz.
    Yukarı

  10. Kurtarıcı gereken veya kazalı araçlara yol yardım hizmeti verilir mi?

    Araç garanti içerisinde ise ücretsiz çekici hizmeti sağlanır.Eğer garanti dışı ise Fiat'ın anlaşmalı fiyatları üzerinden çekim hizmeti sağlanır.
    Yukarı

  11. Hasarlı araçlara ikame araç verilir mi ?

    Bu gibi durumlarda kaskonuza başvurarak yedek araç temin edebilirsiniz.
    Yukarı

  12. Ücretsiz yedek araç uygulaması nasıl işler?

    Fiat Yetkili Servisleri'nde, bakım ve mekanik aksam onarımı için araçlarını bırakan ve aynı gün içinde teslim alamayan şahıs müşterilerimize ücretsiz yedek araç hizmeti verilmektedir.
    Yukarı

  13. FIAT marka araçların garanti süresi nekadar ?

    Genel Garanti
    Otomobiller ve hafif ticari araçların* (DUCATO, SCUDO hariç,)  Yasal garantisini  takip eden 3. Yıl ya da 150.000 Km (Hangisi önce biterse) akü ve tekerlek lastikleri haricindeki diğer tüm mekanik aksamı garanti belgesinde sayılan şartlar dahilinde üretim hatalarına karşı TOFAŞ’ ın garantisi altındadır. DUCATO, SCUDO model ticari araçların  tüm mekanik aksamı 2 yıl (Sınırsız km)  garanti belgesinde sayılan şartlar dahilinde üretim hatalarına karşı TOFAŞ’ ın garantisi altındadır.

    *Egea model araçlar TOFAŞ ve/veya Bayi’den satın alınmış olmak ve aşağıdaki şartlara uygun olmak koşuluyla, 3 yıl 60.000 km yasal garanti süresini takip eden 4. ve/veya 5. yıl veya toplam 100.000 km kullanım boyunca (hangisi önce dolarsa) onarım güvencesi kapsamındadır. Fullback model araçlar için ise yasal garanti süresini takip eden 3 yıl veya toplam 150.000 km kullanım boyunca (hangisi önce dolarsa) TOFAŞ Yetkili Servislerinde onarım güvencesi kapsamındadır.

    Onarım Güvencesi kapsamı, aracın müşteriye teslim edildiği tarihten başlayarak kesintisiz olarak, kullanma kılavuzunda belirtilen tüm periyodik bakımlarının ve onarım işlemlerinin eksiksiz olarak yapılmış olması koşuluyla verilecektir. Minimum bakım aralığı, kullanıcı el kitabında belirtilen aralıktır.

    Boya Garantisi
    Üretimden kaynaklanan boya hatalarına karşı teslim edildiği tarihten itibaren 3 yıl (sınırsız kilometre) boyunca boya garantisi verilmektedir.

    Pas Garantisi
    Karoserinin yapısal elemanları, aracın teslim edildiği tarihten itibaren 8 yıl (sınırsız kilometre) boyunca TOFAŞ’ ın garantisi altındadır.
    Yukarı

  14. Trigel Zincir ve Kayış Arasında nasıl bir fark vardır?

    Zincir ve kayış olarak 2 farklı tipi olan triger hareket iletimini sağlayan bir parçadır. Zincir ve kayışın periyodik bakımlarda değişim periyodları farklıdır. Zincirde en önemli nokta kullanılan yağın tanımlı ve doğru olması ve periyodik bakımlarının düzenli yapılmasıdır. Kayış sisteminin önemli noktaları ise düzenli periyodik bakım yapılması ve gergi durumunun kontrolüdür.1.3 Dizel, 0.9 Twinair ve 1.6 E torq araçlarda triger zincir olarak kullanılırken diğer tüm araçlarda kayış kullanır.
    Yukarı

  15. Paro kart talebini nereden yapabilirim ?

    Yetkili opet bayilerinden başvuru yapılabilir.
    Yukarı

  16. Ticari araçlarda yetki belgesini kimler almalı?

    Araç ruhsatında cinsi kısmında Kamyon/Kamyonet/Minibüs/Otobüs gibi ibarelerden birisi bulunuyor ve bu araç şirket adına alınıyorsa, başka bir şeye bakılmaksızın hem araç için hem de aracı kullanan sürücü için yetki belgesi alınması zorunludur.
    Yukarı

  17. Yetki belgesi için nereye başvurulmalı?

    Araç yetki belgesi almak için; yetki belgesi alınacak olan kişi ya da kurumun vergi levhasında belirtilen merkez adresinin bağlı bulunduğu ilin Ulaştırma Bakanlığı Bölge Müdürlüğü'ne başvurulması gerekmektedir. Doğrudan bayilerimizden de destek alınabilir.
    Yukarı

  18. Opet'ten yakıt almalı mıyım?

    Akaryakıtınızı Opet'ten almanız halinde aracınızın garanti süresi içinde yaşayabileceğiniz yakıt kaynaklı hasarlar Opet tarafından karşılanmaktadır. Bu nedenle Opet kullanmanızı tavsiye ediyoruz. 
    Yukarı

  19. Aracımı Fiat yetkili servisine bıraktığımda ulaşım hizmeti sunuluyor mu?

    Fiat Yetkili Servisleri'ne bıraktığınız aracınızı aynı gün içinde teslim edeceğimiz durumlarda ulaşım ihtiyacınızın olması durumunda size gideceğiniz yere ulaşmanız için ulaşım hizmeti sunulmaktadır.
    Yukarı

  20. 0.9 Twinair benzinli bakım periyodu nasıl?

    Her 20.000 Km'de bir veya km dolmazsa senede bir kez bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  21. 1.2 Fire benzinli bakım periyodu nasıl?

    Her 20.000 Km'de bir veya km dolmazsa senede bir kez bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  22. 1.3 MJET dizel bakım periyodu nasıl?

    Her 10.000 Km'de yağ bakımı, her 20.000 km'de periyodik bakım yapılması, Km dolmazsa senede bir bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  23. 1.4 Fire / Multiair/Tjet benzinli bakım periyodu nasıl?

    Her 20.000 Km'de bir veya km dolmazsa senede bir kez bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  24. 1.6 E-Torque benzinli bakım periyodu nasıl?

    Her 20.000 Km'de bir veya km dolmazsa senede bir kez bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  25. 1.6 Mjet dizel bakım periyodu nasıl?

    Her 20.000 Km'de bir veya km dolmazsa senede bir kez bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  26. 1.9 JTD Doblo bakım periyodu nasıl?

    Her 10.000 Km'de yağ bakımı, her 20.000 km'de periyodik bakım yapılması, Km dolmazsa senede bir bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  27. 2.0 Mjet Doblo bakım periyodu nası?

    Her 20.000 Km'de bir veya km dolmazsa senede bir kez bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  28. 2.4 Mjet Fullback bakım periyodu nası?

    Her 20.000 Km'de bir veya km dolmazsa senede bir kez bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  29. 2.0 Mjet Ducato bakım periyodu nasıl?

    Her 20.000 Km'de bir veya km dolmazsa senede bir kez bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı

  30. 2.3 Mjet Ducato bakım periyodu nasıl?

    Her 20.000 Km'de bir veya km dolmazsa senede bir kez bakım yapılması tavsiye edilir.
    Yukarı